راهنمای خرید انواع جوراب طبی افزایش بلند کننده قد کوهنوردی واریس

راهنمای خرید انواع جوراب طبی افزایش بلند کننده قد کوهنوردی واریس

بهترین مارک های جوراب طبی بلند کننده و محافظ در سال 2023

راهنمای خرید بهترین جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی کوهنوردی برای مبتدی ها و حرفه ای ها ساق جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردیجوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردیها کوهنوردی و طبیعت‌گردی هم مانند سایر جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردیها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و بخش ساق آن‌ها ارتفاع متغیری دارد. سایز مناسب برای ساق جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی باید آن‌قدر باشد که از بیرون کفش دیده شود! یعنی نباید جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردیی بپوشید که از ارتفاع کفش شما کوتاه‌تر باشد. جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی باید پوششی بین پا و کفش شما باشد. در ضمن اگر شما در محیط جنگلی یا جایی که امکان برخورد اشیای خارجی با پا در آن وجود دارد در حال فعالیت هستید، جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی شما باید کمی بلندتر باشد تا از پوست پا در مقابل این اشیا محافظت کند. هم‌چنین در روزهای سرد بهتر است جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی بلند انتخاب کنید تا ساق پا گرم نگه داشته شود.

در این میان 4 سایز معمول برای ارتفاع ساق جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی در کالاهای بازار موجود است:


زیر مچ: این سایز کوتاه‌ترین ارتفاع را در میان جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردیها دارد و گاهی به آن جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی کالج هم می‌گویند. بهتر است برای کوهنوردی و طبیعت‌گردی به هیچ عنوان از این جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردیها استفاده نکنید.
مچ پا: این جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردیها برای پوشیدن در کفش‌های کتانی و برای دویدن و یا پیاده‌روی بسیار مناسب است و پوشش نسبتا خوبی را فراهم می‌کنند و تا کمی بالاتر از مچ پا را پوشش می‌دهند.
بالای مچ: این سایز معمول‌ترین سایز جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی است و کمی بالاتر از مچ پا تا زیر عضله‌ی دو سر ساق را پوشش می‌دهد و برای طبیعت‌گردی و کوهنوردی و تقریبا هر فعالیتی مناسب است. می‌توانید این سایز را با کتانی و پوتین به راحتی بپوشید.
زیر زانو: این سایز جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی مخصوص کوهنوردی‌های نسبتا سنگین تا سنگین و در مناسب آب و هوای نبستا سرد هستند. این جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردیها را می‌توانید با کفش کتانی تا پوتین و حتی کفش‌‌های هیمالیانوردی بپوشید.

 

 

 

 

 

 

 

اندازه جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی مناسب کوهنوردی

جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی مناسب کوهنوردی

جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی مناسب کوهنوردی به لحاظ بلندی و تنگی باید استاندارد باشد. بر این اساس به سه دسته تقسیم بندی می شود:

انواع کوتاه که تا مچ پا است.
پاپوش که پایین مچ است.
سه ربع که پایین زانو است.
اندازه جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی مناسب کوهنوردی بر اساس نوع کفش، فصل، آب و هوا و فعالیتی که شما می خواهید انجام دهید تعیین می شود. در هنگام خرید بهتر است تا به نکات زیر دقت کنید:

جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی اگر زیاد بلند باشد: باعث جمع شدن جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی در وسط پا و عدم تمرکز کوهنورد می شود. جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی های خیلی بلند حتی می توانند باعث ایجاد آلرژی و خارش پوست در ناحیه ساق پا شوند. شرایط این چنینی باعث اختلال در کوهپیمایی و توقف های مکرر می شود.

اگر جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی خیلی تنگ باشد: گردش خون در پا کم شده، تحرک انگشتان پا کم می شود و در دراز مدت ممکن است باعث آسیب دیدن انگشتان شود.

 

بیشتر بدانید: دستکش کوهنوردی و اسکی

 

 

 

 

اندازه و سایز مناسب جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی کوهنوردی

پیدا کردن مناسب ترین سایز جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی کوهنوردی راحتی را برای پاهای شما در طول سفرها و پیمایش ها به ارمغان می آورد. اگر جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی شما خیلی بزرگ باشد، باعث چین خوردن در کفش شما می شود که این چین خوردگی ها و سایش ها، باعث تاول زدن پاهایتان می شود. اگرهم سایز آن خیلی کوچک باشد، پاهای شما را تحت فشار قرار می دهد.

دانستن سایز پا، نه سایز کفش برای پیدا کردن مناسب ترین سایز جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی کوهنوردی به شما کمک شایانی می کند. اگر سایز کفش خود را برای سایز جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی انتخاب کنید، ممکن است جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی برای شما بزرگ باشد. جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی کوهنوردی نباید تنگ باشد بلکه باید کاملا متناسب و اندازه با پای شما باشد.

 

نوع فعالیت شما ورزشی یا روزمره با جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردیی که انتخاب می کنید بسیار مرتبط است و باید به این مسئله توجه داشته باشید که جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی هایی که خریداری می کنید برای چه کاری تولید شده اند برای مثال جوراب جدید مردانه زنانه کوهنوردی های مخصوص کفش های کوهنوردی معمولا ضخیم هستند ، و برای ارتفاعات که غالبا هوای سردی دارند پاهای شما را گرم نگه می دارند و یا اینکه در برابر ضربه های وارده همانند عایقی بر روی پای شما عمل میکند .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: jorabkafibuy ? تاريخ: پنج شنبه 26 فروردين 1400برچسب:جوراب مردانه زنانه کوهنوردی, ? موضوع: <-CategoryName-> ?